tisdag 30 november 2010

mohaha

När jag ser bilden som jag tog ute, får jag det bekräftat att även fejset har svullnat upp. Har anat det, min piercing sitter lite tajtare än vanligt bland annat!
Det börjar närma sig slutet, hoppas bara att jag inte ska få nån sista minuten bristning! (peppar,peppar)

Bebbe ligger och mosar på höger sida som vanligt, han rör sig mindre och mindre för varje dag som går nu (precis som sin Mor). Han laddar inför The Moment!!
Fick höra att det kommer extra många barn när det är fullmåne, och jag var tvungen att kika i almanackan såklart. Guess what? På söndag är det fullmåne, alltså natten till måndagen.
Det blir nog som jag har trott ändå ;)

Imorgon så har vi en oplanderad dag till att fylla, ska nog defintivt in och våldgästa nån iallafall.
kanske blir det du!!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar