tisdag 2 november 2010

Emil the Gubbmagnet!!!

Godmorgon godmorgon!

Idag knackade det på dörren och utanför stod en för mig okänd gubbe. Men enligt han verkade vi vara bundisar. Det pinsamaste var att vi stod inte och prata i dörrhålet utan genom köksfönstret.
 Haha, (för komplicerat för att förklara).
Men men... jag förstod ju självklart att det inte var mig han sökte utan Emil.
Han är en riktig Gubbmagnet Emil, alla över 55 bara dras till honom. Varför??
Fick en rejäl pik iallafall, som jag tycker att min älskade vän ska ta vara på.
"Det stod så mycket bilar här utanför så jag tänkte att han kanske var hemma"

Idag ska jag träffa Tussie, vi ska snurra runt ett varv på Ikea. Det är så jävla långt att gå runt där att man hinner ju få sammandragningar både en och två ggr. Måste bli en fikapaus vid halvtid, annars går det ALDRIG ;)

Löste Bikini frågan igår iallfall. Men sen var det Emil av alla människor som satte griller i huvudet på mig.
Ska man bada bubbelpool i slutet av graviditeten, fråga han?
Nu har jag läst och läst och läst. Alla säger olika men jag kör på att bada, ingen slempropp har gått och jag har inte läckt vatten. Största risken är urinvägsinfektion, men jag har inte fått det nångång tidigare under graviditeten och kanske 1 gång som jag minns i hela mitt liv, så jag har nog inte så lätt att få det.

Men vad nu? Gubben is back! Han saknar mig redan, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar