måndag 22 november 2010

Ingen Bebbe

Igår hände det nått märkligt.
Om nån har erfarenhet av detta får ni jätte gärna meddela de så jag vet att det är "normalt".

Hade ont i rygg och "mensvärken" hela dagen igår, när vi var hos Emils Pappa vart det ganska illa speciellt i ryggen. Men det kändes bättre när jag gick omkring.
I bilen på vägen hem var det som om någon slog mig i skallen, huvudvärk och vart så jävla trött.
Alltså sådär trött så det bara kryper i hela kroppen, att man typ börjar grina av frustration.
La mig på soffan när jag kom hem, och kände mig typ död.
Tryck för bröstet och det kändes tungt att andas. Som om det inte skedde av sig själv utan jag var tvungen att tänka hela tiden, andas in andas ut. Mest på högersidan.. Fick några ganska onda förvärkar också.
Emil försökte prata med mig men jag prata kändes som det sista jag ville göra.
När vi gick och lade oss kunde jag inte somna, låg liksom och andas in och andas ut tänkte.
Kunde inte direkt slappna av då! Det kändes om om höger arm var helt försvagad och höger ben svullnade och kittlades. Bara en känsla, jag kunde inte se att det var nå svullet...
Sen gick jag på toa och tänkte att nej nu jävlar måste jag sova. Det blir säkert bättre!
Sen måste jag ha somnat... och nu känner jag mig inte alls lika trött, men det känns tungt att andas fortfarande och jag har inte mer huvudvärk än vad jag brukar...

Ska man behöva ringa BM...

Får se hur det känns under dagen. Idag ska vi in till familjerätten, så då får vi det överstökat. wiie!
Efter det så ska vi försöka hitta en overall till lilleman. Ska visa vilket skämt det ser ut att vara med den overallen vi har som är stl 62.

Kolla nedanför! Ett skämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar