tisdag 16 november 2010

BB väska

Har bestämt att jag ska packa den där BB väskan idag iallafall. I brist på annat!
Har jag missat nått?


- papper från barnmorskan
-legitamation
-Bilbarnstol
-Babykläder (body, strumpor, byxor, mössa, overall)
-Filt
-Mjuka sköna kläder till mig (mjukisar, t-shirt, tofflor, sockor, kofta, trosor, amnings Bh)
-Toalettartiklar (shampoo, balsam, hårborste, tandborste, tandkräm, snoddar, amningskupor, bindor)
-Mobil och laddare
-Mat åt Emil

Fy fan, det här blir ju en hel resväska känns det som. Man lär ju slänga ner en t-shirt och fillingar åt Emil också om man blir kvar ett par dar. you never know!

Jag lyckades locka till mig Emelie iallafall, hon var inte så svårövertalad :)

2 kommentarer:

  1. Ja du det är nära nu för dig =) ROligt!
    När jag vänta Hampus så städa jag våran bil både ut och in vändigt det satte igång allt, men hade gått över 5 dagar då. Men med Adie så var jag ute och åkte pulka samma dag med Hampus, så nåt sånt sätter fart på det! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag längtar så jag dör. Det är det enda jag har i skallen :)
    Jag som tänkte på det idag att bilen var jäkligt skitig och skulle behöva fräshas upp.
    Kanske det som är tricket ;)
    Ska defintivt testas!!!

    Tack för tipsen :)

    SvaraRadera