onsdag 17 november 2010

Unzdag

Jahapp, ingen Bebbe inatt heller. (ska börja varje dag med den meningen tills han kommit, vänj er)

Inga förvärkar på hela dagen igår, men vaknade däremot av ont i magen i natt. Somnade om och nu sitter jag här :/ Så curry tar vi bort från listan...
tvingar ut Micke i helgen så han kan köra omkring mig med sin sammandragningsbil
(dog när jag åkte den för typ en månad sen).

Idag ska jag inhandla lite bra att ha, eftersom jag ska föda i helgen ;)
Nej men har lite små skit kvar som skulle vara skönt att checka av..
Eventuellt fick jag med mig Emelie som sällskap och ska kanske möta upp Helen för lite lunch/fika.

Det verkar vara IceCold idag, alla ni som är gravida/ammar vet hur det känns i bröstvårtorna då.
Bara jag tänker tanken ilar det i mina, Burr!
Ska skaffa värmekuddar till bh:n helt klart :D

Nej, put the face on. Käka frulle # 3 sen OFF WE GO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar