torsdag 18 november 2010

Good shit and bad shit!

Bad shit
Ja för en ogravid och frisk människa kanske det inte låter så jobbigt att kika runt på barnens hus, traska runt Ikea och bauhaus för att sen åka och handla. Men fyfan, höll på dö inne på Maxi. Jag har då aldrig hnadlat så långsamt. Vart nog varvad 40 ggr om. Jag som älskar att spurt handla, det blir bäst då :)

Good shit
Köpte såna här fötter att sätta på barnsängen, bedrocker eller vad dom heter. (slängt förpackningen)
Emil har skruvat på dom nu och de verkar ju funka bra.. Estetiskt så tyckte jag inte att det var så smickrande. men jag vet hur ofta man brukar tänka på vad sängen står på :/
Köpte även ett till påslakanset och filt till sängen.. Kör tema fablerna på Ikea, jag har fastnat för dom dåva färgerna.

Bad shit
Jag skulle ju köpa ett regnskydd till vagnen på Barnens hus, tror du man blir bra irriterad när dom har kampanj på ens vagn. VÄLDIGT mycket billigare än vad vi köpte den för...
Jag säger bara en sak, Vagn är fan VÄRRE än att köpa TV, i värdesäkning från den ena dan till den andra.
Ignorera och glöm helt enkelt ;)
Appropå det där regnskyddet som jag började prata om, jag ber om ett regnskydd till en brio happy LIGGdel och kollar naturligtvis inte på förpackningen. Kommer hem och och GLOR på det till slut, och det är till en sittdel. SUCK OCH STÖN! än en gång SUCK OCH STÖN!

Good shit
Jag har ju hyrt en Tens, har inte tagit mig tid att testa den ordentligt men efter denna dag så behöver min rygg lite back up. Så det blir till att inviga den idag.
Till er som inte vet vad det är så är det som elktroder som sätter där man har onte så skickar den ut impulser som stör smärtsignalen upp till hjärnan och hjälper kroppen att bilda endorfiner.
Man kan hyra en inför förlossningen, lite "smärtstillande" som kan andvända hemma för att förhoppningsvis orka vara hemma lite längre.. Vi får se hur den fungerar när det verkligen gäller :)

Nej hej hopp gummi snopp. Ska man slå sig ner på sofflocket, lite halv åtta hos mig kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar