söndag 28 november 2010

Advent och inget mys- ÄN

Fy fan glöm mys och pyssel. Idag har vi kört hårt arbete. Är helt jävla slut i kropp & själ.
Vi tog oss an det massiva projektet med att städa ut garaget och "klädkammaren".
Vi har ju bara hivat in alla saker som man inte vet vad man ska göra med där.
Ni vet som man gör, dum som man är. Men nu börjar det bli ordning och reda.
En vända till tippen, så kommer det vara kanon fint.

Jag hittade på en flyttlåda som det stod Frida kläder och skor på, wooho bingo tänkte jag.
Sen upptäcker jag till min fasa att det ligger en död musjävel uppe på lådan och stinker utav bara helvette.
Kroppsvätskorna hade läckt ut sådär äckligt och han/hon var stel som en pinne.
Det lukta så jävligt att jag hivar nog hela lådan,
ingen idé att öppna den ens en gång då blir man bara sentimental.

Men imorgon ska jag adventspyssla här hemma, var in på blomsterlandet och inhandlade massa pyssel :)
Jag är fast här ute nu igen, ingen bil igen.
Så kom och hälsa på :D

Nu blir det lax oxh spenat pasta. Yummie...
Efter gallanfallet, INGEN EFTERÄTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar