torsdag 11 november 2010

Lilla Julafton


Igår vart det en spännande kväll,
 Tussie och Anna kom hit med tempot uppe vid sex tiden och slängde ihop lite snittar.
De dukade upp med champagne glas och vi firade med Pommac,
Vad firade vi?
Jag är jävligt osäker själv. Men man kanske kan
kalla det en Svenne babyshower :P
Fick presenter, först lite "skämt" saker och en HEMSK
DVD med filmer på mig i mitt icke Nyktraste tillstånd, FYFAN
säger jag bara. Man är ju så långt från det där nu att man har
svårt att föreställa sig att man har betett sig så.
Den filmen ska gömmas långt långt inne i nån vrå och EJ
komma fram igen!





Blommor fick jag med, det är man inte bortskämd ska jag säga.
Pikade min karl lite extra igår ;)




Fick ett par underbara dressar, Pepparkaksdress med en extremt märklig mössa till. Haha, alla kommer vilja äta upp honom om han har den här på sig. Hoppas att han har kommit ut till Lucia :)
Tiger dressen matchade med Saras skapelse, hur söt som helst. De tyckte att jag skulle ta med den till BB. Men den är i storlek 62 och jag hoppas att han inte föds med den storleken :/ STOR BEBIS! 

Fick ingen ordning på bilden, så ni får vrida skallarna ;)

 

Han fick en skinnjacka att växa i. Jag måste köpa en ny jag med, så vi kan matcha ;)
Tack snälla Sara och Jossan!


Sara skapade den underbara tavla. Den kommer pryda det framtida barnrummet.



Summa summarum så kände jag mig väldigt bortskämd igår.
Det vart typ såhär; hej, kom hem till mig och ge mig presenter, fast jag hade ju ingenting med den saken att göra men ändå. Det är nog ett svensk syndrom, svårt att ta emot. Men jag tackade med att plåga dem med förlossningshistorier, gravidkrämpor och andra smaskiga detaljer som man inte vill höra ;)

Tack stumpor! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar