måndag 8 november 2010

SURPRISE

Imorgon ska det som sagt bli lite klipp och färg.
Jag brukar lämna allt i Lindas händer, det brukar bli bäst så.
Men jag tror att hon har tänkt nått åt det här hållet i färgen, kanske mörkare. Vet ej!
Ska iallafall bli så jävla skönt att bli av med denna extremt långa utväxt som har präglat min skalle ett tag. 
Den som dessutom har intagit färgen nästan svart, man skulle bra gärna vilja ha ordentliga svar på allt hormonerna styr egentligen. Byta hårfärg såhär i 22 års åldern, inte illa! 




Emil håller på att byta däck till mig, var alldelles för fet för det.
 Fy fan vad fult det är med plåtfälgar och navkaplsar.
Men har verkligen ingen lust att lägga pengar på ett par nya fälgar.
Inte med min mastodonta inkomst.
 Ja men just ja en uppföljning från Försäkringskassan kanske.
Fick avslag på sjukskrivningen, så det vart som jag befarat. Har gått och varit sjukskriven i över en månad och fick reda på i slutet på förra veckan att det blir NADA pengar därifrån. KUL!

Förstår varför det kallas förnedringskassan, man har noll chans att kunna planera sitt liv.
Men men tur att man är på så bra humör nu för tiden, hade inte pallat tackla det här för en månad sen.

Nej nu ska jag ut i garaget och berömma min älskade karl. Gör man det lite då och då, så blire mycket mera gjort här hemma. Ett inbitet knep som jag har lärt mig av nån "housewife".

Haha, det lät nästan som om jag vore snäll där ett tag. NoNo här hemma styr vi med järnhanden

JA jag är uttråkad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar