onsdag 24 november 2010

Trött idag

Godermorgen, idag vart det en sovmorgon minsann. Det behövdes :)
Åh, ingen bebis såklart. Kanske ni fattade!
Har vändit och vridit hela jävla natten, flippat ur på en kudde som låg i vägen när jag skulle på toa.
Flippat ur på min kära karl som snarkade till lite (han vågar typ inte snarka längre).
Började grina när jag än en gång drömde att Bebbe skulla komma på Lucia. Börjar tro att det ligger nån sanning i dessa drömmar, Suck! Han var iallafall inte pepparkaka denna gång, utan en vanlig Bebis ;)
Bra natt?!

Nu sitter jag på soffan och snörvlar. Laddar upp inför lite lussebulls bak hos Sara. Ska försöka att inte snora ner allt för många bullar ;) Vi ska göra såna med mandelmassa så vem vet vad som är vad, haha!
Kommer få behålla alla bullarna själv, wiie!

Nu fångade Malou min uppmärksamhet på Fyran. Efter pausen så skulle de visa nått med citerar; friserade kvinnliga sköten. Eeeh, WTF! Sitter nog kvar här ett tag till :P

HEJHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar