lördag 20 november 2010

Mycket prat och lite action!

Åh, ingen bebis i natt heller ;)

Jag drömde att han inte ville komma ut förns Lucia, fy faen bara att ställa in sig på det.
Gör han de så ska han få ha pepparkaksdressen på sig på BB :)

Igår så kom Sara ut på dagen, mycket prat (Terrade med bebisprat som vanligt) och lite bullbak :)
Sen fick vi middags gäster, familjen Jönsson/Andersson! Väldigt trevligt, det vart hundkojor, bebis spyor och en hel del prat då också.
 "grabbarna" drack starköl och jag och Helene vart "packade" på alkholfri cider.
Vi behöver ingen alkohol helt enkelt, haha!

Idag så sitter jag i soffan än, Emil har åkt och jobba. Imorse när han väckarklocka ringde, så gav jag han jobb förbud kommande helger. fy fan, bara jag slipper höra det där jävla pipet är jag nöjd.
Han behöver ju också ta det lugnt och samla lite energi, undrar om han förstår det?

Har haft förvärkar hela morgonen, men no action.
Såhär är min konversation med mig själv i hjärnan, (schizo)

(en förvärk)
- nu kanske
- nej, det kommer inte att hända nått, lika bra att inte tänka på det så går det fortare. Inse att det är långt kvar!
-lalala, jag tänker på andra saker.
-ajajaj, nu kanske. nej jag tänker på uhm, snö. lalala
-äääh, skit det går ju inte tänka på nå annat.
-snälla snälla snälla, jag ber Kom ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar