tisdag 23 november 2010

Oh my god

Ingen bebis ;)

Min nedräknare gick över till ENTAL idag. Nio dagar kvar, woopwoop!
Han måste ju bara komma ut snart, snälla!

Mådde apa igår eftermiddag igen, värsta värsta mensvärken och en värk som fick mig att nästan börja grina.
Hjälp tänkte ja nu måste det ju hända. Men samma sak efter den jätte onda, inge mer och magen vart så där mjuk igen. SATANS liksom.
Men inatt har jag sovit iallfall, så jag känner mig mycket piggare idag.

Får besök av Dala som ska fixa vattnet i tvättstugan idag, wiie!

Sen ska jag nog försöka leta fram lite adventsaker. Jag har nollkoll på vad jag har för saker och om jag borde köpa lite nytt. Trodde jag behövde adventsljusstakar men sen såg jag på en bild från förra julen att jag redan hade, haha som sagt nollkoll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar