torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Jag har en bekännelse att göra.

Jag äger en småblommig "söt" tröja och jag trivs förvånansvärt bra i den.

Oh my fucking god, vad är det som händer?

Full fart idag!
Ralf har haft en jobbig dag, grinat för minsta lilla, extremt mammig och allmänt ledsen/sur.

Fina jätte gravida Evelina kom hit på förmiddagen. Så mysigt att träffa henne, det är en raritet kan jag meddela. Snart kommer deras lilla tösa kika ut. Så mysigt!!
Hon såg ju vad hon hade att vänta sig om snart åtta månader :)
Hehe, hoppas vi inte skrämde livet ur na!!

Sen kom Mamma, Jossan och till slut Kristin och fikade och åt en liiten bit mat. man tager vad man haver vart det idag :)

Ralf vart väldigt glad över att träffa Mormor och Mostrar.
Lyser i hela ansiktet på honom.
Dessutom fick han fina kläder!
De hade vart i Kista galleria och hittat cubus barnavdelning.
Dit ska jag också hitta lite senare i höst ;)

Kommer passa perfekt nu när det går mot hösten.

Nu har knoppen checkat ut (om den ens checkade in idag?) och jag är helt slut av nån anledning.
Bäst att gå och lägga sig tidig och samla energi om Ralf är hängig imorgon också :/
Plutten min!!
Han skrattade bara två ggr på hela dagen. När vi gunga och när Jossan busade..


Min älskade Ralf.
Fantastisk liten varelse,
Ni skulle bara veta!

Såg nu när jag la upp kortet att det syns tydligt på hans ögon att allt inte är 100%. Stackars liten!

Godnatt nu allihopa..

Ps. Hatar att jag aldrig får några kommentarer. Skit tråkigt verkligen.
Vet inte varför men verkligen baaajstråkigt!!
Jag kör på att alla kommentarer är bättre än inga. Även tråkiga kommentarer!ö

3 kommentarer:

  1. Jag ska vara först med att kommentera :) Förstår va du menar, man skriver massa o ingen respons alls på de. :( men du riktigt snygg tröja.. vart e den ifrån?? E stackars Ralf sjuk eller e de bara perioden??

    SvaraRadera
  2. Ooo nu går det!!:) hihi

    Åå längtar tills cubus kommer till gränby. De har massor me fina barnkläder! Ja även till oss mummies;) För man är ju såå ofta nere på stan nuförtiden. Gränby is the shit no days!:)

    SvaraRadera
  3. Ja just det cubus kommer till gränby :)
    Kommer barnavdelningen också?

    Nu har jag svarat dig på 3 olika ställen Elin.
    Kunde ju ha samlat det men Nej ;)

    SvaraRadera