onsdag 1 december 2010

Lugna aftonen!

Hallu, den här dagen har gått jätte fort. Tog min röv och åkte till Emelie. Vi skulle gå ut ich njuta av solen och kylan tänkte vi, eeeh vi lyckades få ner några koppar kaffe och en större mängd pepparkakor sen var dagen slut. Min käft gick i ett som vanligt när jag väl kommer ut, men som tur var kom Madde dit också så att Emelies öron fick lite avlastning. Söta bruttor det där :)

Ikväll känner jag mig lugn på bebisfronten, det är bara 4% som faktiskt föds på BF så oddsen för Bebis dom närmaste 29 timmarna är väldigt låga. Känns bra att man inte behöver ha det i skallen för en dag.
Imorgon är det alltså 2 december, fattar ni vad länge jag har gått och väntat på det datumet. Känns så sjukt att det har gått så fort, att vi är här. Nu blir det garanterat bebis inom de närmaste 2 veckorna typ. Hjälp!

Längtar efter att få se hur han ser ut, höra hur han låter, känna på hans mjuka hud och lukta på han. Men som sagt inom 14 dagar och jag kommer få det.
Försöker att inte tänka på komplikationerna som kan bli under förlossningen eller att han inte ska vara frisk. Skulle jag ha det i huvudet också skulle jag bli galen på riktigt. Just nu får man ta varje dag som den kommer gällande allt. Men aaaaah, vad jag längtar!

Hoppas på att Emil hinner bli frisk innan det sker också, vill inte ha nån sjukling i släptåg när man behöver allt stöd man kan få.  blabla, jadijadi, tur att man får skriva av sig säger jag. Tänk hur tjatig jag skulle vara annars på min stackars vänner ;)

PUSS PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar