torsdag 25 november 2010

eeeh vad?

Hörni 1 fucking vecka kvar till BF (beräknat förlossningsdatum).

Drömmer varje natt om förlossningen nu, i natt kom han aldrig ut.
Emil och Mamma var där men Mamma tyckte att det vart så långtråkigt så hon åkte igen.
Jag och Emil fick för oss att åka en sväng till Macken, i sjukhuskläder och med värkar och när vi kom tillbaka så var det dags att föda. Trodde jag, men det kom bara ut ett dockhuvud.
Sköterskan skrattade åt mig att jag hade haft så ont bara för att trycka ut ett dockhuvud och sa att det skulle garanterat bli värre nu när riktiga bebisen skulle komma.
Jag skrek och fråga alla vad fan dockhuvudet kom ifrån, men fick inget svar av nån. Alla bara kollade på mig och trodde att jag inte vågade erkänna att jag hade stoppat upp det själv.
Spännande natt!

Idag blir jag garanterat hemma, våran väg syns inte ens här utanför. Känns som ett suicid och bege sig ut i onödan. Iallafall ett suicid av bilen, då jag är bra på att köra i diket och på älgar ;)
Ska försöka hitta på julklappar till alla tänkte ja, blir nog till att ta en tripp i helgen och inhandla allt.
Försöka iallafall, nu är jag nog lika rastlös som min karl på att gå i affärer så jag kanske kan få med han frivilligt faktiskt. Om man lockar med  hur snabbt det kommer att gå :P

Men först ska jag googla runt på förlossningar och skrämma upp mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar