lördag 13 november 2010

Lördags babbel!

Igår så var det fullrulle, nice!
Var kul att se trynena på kollegorna, både nya och gamla. Suget efter att jobba kom inte tillbaka ;)
Jag och Tussie drog en lunch på gränby och fixade farsdagpresent. Hon planerade utstyrsel till ikväll också, hon ska träffa "nya" släkten för första gången ikväll. Sånt är alltid lite Pain.. är inte avundsjuk :P

3 rätters hos Emils Mor fick avsluta kvällen, namnam. Kollade på bebisbilder på Emil, hur söt som helst.
Han hade sjukt mycket hår, enda bebisen som jag har sett som föddes med en riktig frilla liksom.
Silverblont hår, hoppas Bebbe får den genen.
 Hon hade ett foto på när dom kommer hem från BB, han är 1 vecka och har värsta frillan. Typ mohawk, seriöst om jag skulle raka mig och klippa mig, så skulle vi nog ha lika mycket hår på den bilden.
Synd att jag inte har scanner!
En annan positiv sak som kom fram var att hans Mamma kom ihåg fel, han var inte så stor när han föddes.
Biffen kom fram vid två veckor ungefär, sen har det stadigt ökat :) Puuh!

Emil drog och jobba nyss, Kul kille! Så vad jag vet inte riktigt vad jag ska ägna denna dag åt.
Kommer nog på nått kul! Om ni har tråkigt. KOM HIT!

HejHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar