söndag 21 november 2010

ola amigos

Igår var det en sväng till "luckan" sen upp till Erik och Maria för en kaffe och de andra intog lite starkare grejer.
Alla var trötta som fan, dönickar rent ut sagt. Första gången på typ nio månader som jag är Piggast :P
Kanske på grund av slappar dagen!¨

Emil har tagit sovmorgon, nice för han. Själv har man legat óch vridit sig hela natten.
Vaknade av en så jävla ond förvärk, sen kunde jag inte somna om ordentligt. Ville ju att det skulle komma flera :(
Men nej, sitter just nu med lite molande mensvärk som vanligt! no action!

Idag så ska vi till Svärfar med bihang och äta lite middag kl: 14.00.  ääääh, jag skulle kalla det lunch!
Men nej vi dit bjudna på middag. Tänker defintivt hoppa över lunchen idag och äta "kvällsfika" sen, haha!
Oldiesar, det kan bli hur ´konstigt som helst.

Hittade lite kort från förra julen, Emil med familj spenderade den här medan jag smet hem till Mamma.
Har verkligen Mamma ishues på Julafton.
Vi hade typ bara bott här i en månad då, vad fort 1 år går.
Nu kommer vi att ha en till hemma i huset till denna Jul. Åh, vad jag längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar