måndag 15 november 2010

Godermorgen deine Kartoffel

Fy fan hörni, vilken jävla plaskdag.
Undrar om jag ska inviga mina gummistövlar.
Ett par extrem rosa från Gudrun Sjödén som Emils syster har inhandlat åt mig.
Dom är grymt sköna, känns som man går i tofflor typ.

Igår så vart det en fikadag helt klart. Fick köra varannan saft för att inte hinka så mycket Kaffe.
Men varannan bakverk var det inte tal om :P

Jag har börjat kolla på alla teorier om att starta förlossningen, haha! Otålig jag vet.
Men vadå försöka kan man ju göra.
Börjar man nu kanske han är färdig bearbetat innan december, det är min förhoppning iallafall :)
Här är några av de vanligaste "myterna" ska nog testa några av dom.
Hoppar nog alkoholen till att börja med, ricinoljan hoppar jag helt.
Ska inhandla hallonbladste och sörpla på om kvällarna. Det låter iallafall inte äckligt som ingefärste :)

Ingefärste
Jordgubbar och skumpa
Lättöl
Putsa fönstrena
Stimulering av bröstvårtorna
Ricinolja
Sex
Äta ananas
Örter: Kvinnorot och silverax
Äta curry
Hallonbladste
Promenader
Springa i trappor 




Nej nu är det dags att sätta fart. Ska vara hos tandläkaren om ett par timmar (slipa till bettskenan).
Ni har inte glömt den va?!

2 kommentarer:

  1. men frida ingefärste är gott! finns ett med citron och ingefära, try it! :)

    SvaraRadera
  2. Ja vanligt ingefärste är gott men detta är en specialare. Hemmagjort med massa skit i, som man dessutom ska dricka kallt :)

    SvaraRadera