lördag 27 november 2010

tooodelooo. trodde ni jag var på BB? Nej ingen Bebis här inte.. Börjar tro att inte tänker komma förns Jul ändå ;)
Igår var vi till Barnmorskan iallafall, allt såg bra ut. Magen hade växt även fast jag inte märkt nått.
Han har sjunkit ner ganska långt i bäckenet sa hon, så det är på gång i allfall, woop!

Vi drog en snabb vända ner på stan, men min Karl måste vara den mest tråkiga och jobbiga att ha med sig när man bara ska strosa och kolla runt lite. Inte njutbart nånstans...Vet inte hur jag ska lära upp honom.
Inte fick jag nån god mat heller, Kebab liksom. Boooh för han igår.

På kvällen fick vi sällskap av Christian och Ingrid, som hade massa gott med sig + film. Jag vaggade omkring här hemma och försökte få lite action, men det var dött som in i graven. Förvärkar men inget mer!

Idag så är det samma sak som gäller för dom flesta tråkmånsarna därute. Adventsstäd och ställa fram allt sådant.

hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar