torsdag 11 november 2010

Bored Bored Booooooored


Det kliade i kroppen redan i morse, då jag har gått hemma och vankat ett par dagar. Tänkte att jag skulle dra in och do some ärenden. Typ påhittade ärenden som fixa farsdag present och lite adventsaker.
Ööh, såhär planerad brukar jag icke vara ;)

Men så kom jag på att Emil tog volvon till jobbet och lämnat mig med en Kango med körförbud på.
Tack för den! Äh, jag ska inte hänga upp mig vid det tänkte ja och ta bussjäveln då.
Allvarligt så mycket kli i kroppen hade jag. Kollade upp tiderna och det gick en buss hemifrån, men den skulle ta sjukt lång tid innan den kom fram. Så jag tänkte att jag tar Kangon till Ramsta och buss därifrån. Då behöver man bara sitta på busshelvettet i en kvart. Allt gick som smort tills jag skulle åka, stirrade blint på nyckeltavlan.
Vart är nycklarna??? Mindes att Emil möblerat om bilarna kvällen innan så att han skulle komma åt och skotta överallt.
Ringde till Emil och mycket riktigt Kango nycklarna låg i hans byxor.
 Än en gång, TACK FÖR DEN!

Så nu sitter jag gråtmild i soffan och har haft världens sämsta dag... Har hållt på att börja grina flera ggr, av verkligen noll anledning. Ärligt så kom det en tår när jag glutta på Grey´s i fem minuter.
Hade inte ens hela storyn men sorgligt var det nog!

Så fort Emil kliver innan för dörren ska jag ro åt mig nycklarna och åka nånstans. Vet inte vart, bara nånstans... Förhoppningsvis nånstans där man får mat :)

Imorgon ska jag iallfall till BM; och besöka jobbet. Sen middag hos Emils Mamma. Tur där annars hade gått ut i skogen brun klädd med horn på skallen bara för att få lite Action...
I need action.

Ja ni kanske märker på inlägget att jag är så jävla uttråkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar