tisdag 30 november 2010

TTTTisdag

hallåå världen där ute. Känner mig isolerad i mitt egna pyttelilla liv för tillfället. Men jag har inte ork och energi till mycket alls. Emil vart hemma idag och jag tänkte att jag skulle dra en sväng och göra lite fikabesök.
Men istället uttnyttjade jag min charm och fick med Emil på handling istället. Vi behövde verkligen storhandla och det pallar jag inte själv. Så nu är det gjort och vi har ätit smarriga ciabatta till lunch och det finns litelite energi kvar. Undrar hur jag ska fördela ut den?
Kaktuz har vip kväll ikväll och det skulle vara trevligt att se lite people. Vi får älla se helt enkelt!

Igår går kom Mammsen förbi en sväng, hon ville försäkra sig om att hinna träffa mig innan vi blir dubbelt så gamla. Jag blir Mamman och hon Mormorn :)
Hon satte dessutom Knäck tankar i min skalle, dreglar när jag tänker på de just nu. Fy fan så gott!

Ja nu kan vi garantera att vi får ett december barn iallafall, om inte mitt underliv förvandlas till en rutshkana illa kvickt ;)
 Nej jag måste gå och trycka in nått annat sött i min mun för att få bort tankarna på knäcken.
Pözzpözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar