tisdag 16 november 2010

näääe

Ingen bebis inatt heller, Får nog ta mig an en längre promenad idag.
En liten fågel viskade i mitt öra att det skulle bli soligt idag :)

Men "mensvärk" onda blir värre och värre för varje kväll. Igår kände två ggr ett jätte ont högre upp i magen typ vid naveln. Båda ggr tänkte jag; NU JÄVLAR. Men nej, efter det onda så vart magen alldelles mjuk och inget ont alls igen. Inte ens det mensvärksonda kvar.
Emil skrattar åt mig hela tiden och säger att jag inte ska gå och känna efter.
Men vafan ska jag göra då??? Har inte direkt nå bättre att roa mig med.
Kanske ska skaffa mig en hobby, sticka kanske, eller modellflyg, Korsstygn är väl det enda jag skulle klara av med mitt tålamod. Nej, detta kommer att vara min hobby tills denna period är Över.

Kommer nog att ångra mig när det väl ÄR DAGS, då kommer jag ligga och skrika.
Varför varför gick jag och vänta på det här, jag skulle ha stickat mig en mössa istället :)



Nej till "viktigare" saker, vad ska man göra idag? Har hört att Emelie är ledig. Ska nog terra henne tills hon vill leka med mig :) Apropå Terror så har jag inte hört hur det gick för henne i lördags.
Sen har jag tre andra samtal att göra. wiiihoo. (patetiskt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar