fredag 26 november 2010

åh där var den borta- Energin alltså

Bara för att jag var så glad över att ha samlat lite Energi igår, så fick jag mig en sju helsikkes jävla natt.

Vaknade av den där tryckande smärtan över revbenen igen, bara att den här gången kom det tusen ggr värre. Alltså fy fan jag dog, spydde för att det gjorde så ont. Det vart bara värre värre och värre.
Efter ja 1 timme kanske ringde jag gråtandes till sjukupplysningen och fråga vad fan som var fel.
Jag grät väl så mycket plus att jag glömt ta ur bettskenan så kvinnan
hörde nog inte vad jag sa till en början.
Sen bara BORTA, helt putsväck, lite efterkänningar bara.
Frågade lte lugnare och chockad kvinnan i telefonen vad fan det handlade om.
Hon var helt säker på sin sak, Gallanfall.
Tydligen ganska vanligt att dra på sig när man är gravid eftersom magen är så långsam.
Så nu har man vart med om det också, alla fel man kan få har jag nog testat på nu ;)
Men jag säger NEJ TACK till ett gallanfall till, jag föder hellre barn.
Av den smärtan får man iallafall något positivt utav.

Men nu är jag trött som faen igen,  buuuuh för de. Ska ta mig en power nap och sen göra mig i ordning för lite mvc och ett townbesök. Får med mig gubben också, woopwoop!

Eller som min älskade vän Tanya skulle ha sagt AWESOME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar