onsdag 3 november 2010

miss me?

Haaaallååå Hallååå

Igår vart det en dag på Ikea med Tussie, Kom därifrån med 1 meter tyg och lite ljus. VÄRDELÖST!
Hyllorna jag skulle ha var slutt, och det får man ju inte reda på förns man kommit till slutet...
Men var super trevligt att hänga lite med T iallafall, är inte alltför ofta nu förtin.
Sen vart det middag hos Mamma med Kristin :)
Försökte knåpa ihop lite kring den där dynan till gungisen, höhö. Mindre lyckat att ta tag i det själv ;/
Idag så for Mamma och jag ut till Thun´s. Där vi spenderat nästan hela dagen.
Mami kom över massa fint, Så sjukt kul när hon shoppar till bara sig själv :)
Det gillas starkt!
Jag fick leva ut min shopping genom henne, jag har liksom börjat tänka att det inte är nån idé.
Jag ska ju ändå bli SMALare snart :D

Men hittade billiga bodies och en pullover till Bebbe i allafall. What? Pullover tänker ni nu, men lillen ska knäcka farbror Åke kring Jul. Han kommer tappa hakan ;)

Nu blir det fishpinns till middag, måste bara kolla så att de inte innehåller massa skit som jag har gått och blivit rädd för. tack vare jävla Malous efter TIO,
 nej man ska egentligen jobba då så man slipper engagera sig!

HEJ PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar