måndag 29 november 2010

Done

 Hallu, idag har dagen gått sjukt fort. Tog mig en sovmorgon som vanligt och började med lite pyssel.
Sen fick jag besök av Maria som hade med sig lussekatter, mums!
Vi babblade på i ett par timmar, mycket barnprat som vanligt ;)
Sen återgick jag till mitt pysslande, jag är inte bra på att pyssla.
Är väldigt oestetisk men jag försöker iallafall.
Det är det som räknas! Jag hatar när julen/advent tar över och det blir
plottrigt så mitt största dilemma var att behöva ta bort de saker som
jag brukar ha på de ställen där det passade att ha lite jul.
Jag hade ju tema grönt innan, men man kan inte ha både, to much i min värld.
Lyckades få ihop lite iallafall :) Det gröna fick bestå av mossa och blommor i ju för sig!







Imorse tänkte jag att om min lilleman ska bli November barn så lär han skynda sig.
Men nu är dagen snart över så oddsen för det minskade drastiskt, så det blir en stackars
decemberunge ändå. Nu ska jag låtsas bry mig om min Karl som är sjuk IGEN.
Måste nog skicka han på riktiga undersökningar snart, inte normalt att vara sjuk så ofta.
Ska nog se till att han äter sina vitaminer varje dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar