onsdag 24 november 2010

Avslut på denna kväll!

Ligger på soffan som vanligt!
Trött som faen, ska nog krypa ner i sänga och hoppas på en något trevligare natt. Men har inte så höga förväntningar. Men jag ska nog bara vara hemma och slappa imorgon, energinivån är fortfarande jäkligt låg.
Bebbe gör inga försök till att ta sig ut heller.
Känns som ju mer jag tjatar desto längre tänker han stanna.
Borde väl ha förstått det tidigare, Sådan far sådan son.
Så min nya förhoppning är att han ska komma ut av sig själv och inte behöva gå över så länge att vi blir igångsatta, typ den 21:a december. Vilket är alldelles för nära Julafton om du frågar mig.
Undrar hur fet man skulle hinna bli tills dess, är ändå en månad kvar liksom??

Var ju hos Sara och bakade bullar idag också, riktigt smarriga vart dom. Fick med mig ett gäng hem.
Måste säga I LIKE MY FRIDGE just nu!
Fylld med livets goda :)

Nej hopp i sänga, kanske kan tigga åt sig lite ryggmassage, är ju trots allt höggravid och titt som tätt blir det jävligt synd om mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar