fredag 17 juni 2011

Upp och ner

(inlägg som aldrig publicerats igår)

Hela min dag har varit knasig inget har klaffat ;)
Tröjor ut och in, mat över hela bordet, kladdkladd, fick inte tag i syster osv osv.
När de påpekades att jag hade tröjan ut och in, skrattade de och sa
"livet som småbarns förälder"..
Haha eller livet som Frida :p vem vet??

det var trevligt värre på avslutningen, vädret höll god min trots allt.
Vi hållet alla tummar, tår och fingrar för uppehåll imorgon :)

Såhär såg det ut när alla sjöng tillsammans utomhus!

Jag och Jossan har varit ute och gått på kvällskvisten i hammarskog :)
I kohagen var det jätte läskigt, korna var precis där man går :/
Jossan hade en röd tröja så jag höll henne på avstånd ;)

Jossan crocodile dundee och motar bort dom ;)

Nu är klockan mycket, så ska krama kudden nu. För om åtta minuter fyller jag år :) wiihoo!
Mkt att göra imorgon, även fast jag gör det så enkelt som det går imorgon.

Grattis till mig i förskott IGEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar