onsdag 22 juni 2011

Ge mig energi, please!!

Fy fan alltså. Ligger utslagen i sängen och kommer inte upp :/
Känner mig så trött, ont i halsen, snorig och nämnde jag TRÖTT!!
Usch, när ska man ta sig tid till att vara sjuk? Efter midsommar lär det ju bli!
Däckade med Raffe i sängen efter vart upp och ätit frukost. Men nu börjar det bli bråttom, ska ju vara hos kiropraktorn efter lunch!

Ska berätta om gårdagen lite snabbt iallafall :)
På dagen kom Jossan och Kristin över och vi åt lunch ihop. Sen åkte alla åt varsitt håll igen men vi möttes upp på kvällen för Kristin och jag skulle till Laserkliniken ju.
Vi skulle kolla upp våra leverfläckar och ta bort några.
Kristin var först, så henne hyvlade de bort 3 på och brände blodkärlen efteråt. Bläää!!
Mina fick också godkänt fast det var en som var tveksam på magen så den skar han bort och skickade till labb.
Jossan och Kristin fick vara med under denna mini operation, hehe!!
Alltid ska man va värst så nu har jag tre stygn på magen IGEN.
Jag är en ärrad människa.
Fast det spelade ingen roll tyckte jag, 3 eller 4 ärr på magen.
Ingen stor skillnad :)
Pengaångesten försvann för min kära mamma betalade kalaset.
Är hon bäst eller vad?
Tack Mamma!!!!!!

Han klämde in Jossan direkt efter mig också :)
Så nu kan vi verkligen bocka av det på listan!

Kiropraktor och handla inför midsommar hoppas jag kunna bocka av idag, •

Sen är det babysim på torsdag •

Midsommar fredag •

Lördag sjuk??

Mammas barnmat är inte så god :)

Pose ;)

En promenad i det gröna igår.
Fick turas om att bära honom, så tung!
Ja han är lite på bylsad men det blåste kallt ;)

Mys pys i regnet, innan skyfallet!!

Älsklingarna när jag kom hem igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar