söndag 12 juni 2011

Söndag

Goderkväller ;)

Imorse när vi vaknade var inte vädret på topp, inte pappan heller så vi packade ihop oss och drog till
Mormor (mamma) istället!
Där fick jag ögonbryn och fransar färgade och fixade. Hur lyxigt?
Tyvär har jag bara 3 ögonfransar så det syndes iallafall inte så mkt!!
Hoppas på att få lite serum till dom i present, blink blink ;)

Drog med mig Jossan på babysim på eftermiddagen. Vi plaskade och hade oss. Snart tror jag att vi ska låta våra barn ramla ner från "kanten"..
Usch tror inte jag klarar det!
Finns det inte en kurs för bomullsmammor??
Fast det gäller ju att lite på att de kan men alltså, jag vet inte..
Kan ju lika väl bli ett trauma?
Jag insåg idag att det var det vi skulle göra, när de tog fram en flytbrygga.
Har förträngt tanken innan!!

Raffe däckade bums i vagnen, så vi gick rundan runt ån medan han sov (4km) sen hem till oss och käka middag och drog till hammarskog och sprang (joggade såklart) 4 km till.
Bra där :)
Sen
När vi kom hem satte vi oss vid köksbordet och åt lösgodis. Hehe, jaja!!

Nu är jag trött som faen och ska lägga mig.
Imorgon blire röntgen kl. 08.00..
Kul!!
Ställa klockan första gången på läääänge.
Wish us luck¡¡


Min lillkille är så stor nu :)
Tänk att varje ålder har sin charm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar