tisdag 14 juni 2011

Så mycket bättre när vi är tillsammans

Mina sovmorgonsdagar är slut. Shooot!!

Har insett detta nu efter att ha stigit upp med tuppen ett par dagar :/
Det var trevligt så länge det varade.
Kommer sakna er sömntimmar!!

Det betyder med andra ord att jag måste gå och lägga mig i tid också.
Shooot again!!!

Idag har jag haft besök av sysslingarna. Vi åt lite skagenmackor och gubbar.. Gick en promenad också :) planerar en tur till ulva kvarn för att plocka jordgubbar och kolla på raggarbilar en tisdag.
Frågan är bara vilken tisdag man har tid :/
Usch gillar inte att ha så mkt planerat!!

Skulle bra gärna ta en springrunda nu. Undrar bara när man kommer i säng då. Emil har meckat hela kvällen och Raffe har inte velat somna ordentligt.
Han sket till slut ner sig vid nio tiden.
Vart en sanering och nu sover han gott :) låg nog och lurade hela kvällen..

Nu har jag läst och läst om urinorganen och har lite funderingar. Så imorgon måste jag ringa urterapeuten igen och boka ett möte.
Vi ska ju ses efter midsommar men ska se till att de har ordentligt med tid för oss då.

Kommer bli expert på detta ämne också ;)
Snart är man ett levande uppslagsverk kan jag medela.
Har ni några frågor är det bara att ringa kostar 5.50 per minut.
Bättre service än 1177 som endast säger åt en att åka till akuten ;)
Eller jag kanske ska extra knäcka på 1177.


Nej sängen nu, får ta mig en runda imorn istället :)
Kan iallafall inte röra vänsterarmen och ryggen skriker idag.
Dessutom har jag spenderat eftermiddagen i sängen pga spänningshuvudvärken..
Man är minst 80 i kroppen.
Längtar till min kiropraktor tid nu...

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar