söndag 19 juni 2011

Svisch...

Det var den helgen det :)

Idag har vi inte fått mkt gjort.
Skulle upp till gränby en sväng innan vi skulle på kalas vid halv fyra.
1 skulle vi åka hemifrån ungefär, vid tolv ville Raffe ta en power nap. Men eftersom han har sömn issues för tillfället somna han kvart i ett ungefär och vi satt snällt och vänta tills klockan tre innan han behagade att vakna ;)
Varför är det alltid så när man väntar på dom??

Vi fick åka direkt till kalaset och ändå kom vi försent :/ vart på väg hela dagen, ack så fel vissa dagar går!!

När vi skulle hem skrek vår käre son först från Nåntuna till Maxi, fick komma upp ur stolen medan jag sprang in på apoteket.
Skrek direkt igen när vi börja förbereda stolen när vi skulle sätta ner honom.
Gallskrek till skärfälten, fick komma upp. Skitnöjd, fast han la av några fejkgrin så att det skulle vara synd om han typ. Men kunde dölja leendet!!
Jävla skitunge säger jag bara..
Det är ju han som bestämmer i den här familjen iallafall :/
Vart ska detta sluta??

Väl hemma har han bökat som fan. Övertrött!
La ner honom i sängen och rulla över på mage och tog tag i spjälerna vid huvudet och försökte dra sig upp samtidigt som han körde fejk grin.
Normalt??

Jag och Emil är mest chockad över detta beteende. Vi vet inte hur vi ska reagera.
Jag börjar alltid garva och tycker att han är söt som håller på.
Tvivlar på att jag kommer tycka det om ett par år ;)

Hem kom vi ju TILL SLUT!!
Både Emil och jag tänker på husvagns semestern, haha kuuul!!
Våran taktik är att vi kör husbilen så kan min familj åka bil med Raffe ;)

Usch vad elakt det lät, mot Raffe alltså!!

Ska ut och montera den nya bilstolen nu. En Britax Multi tech..
Den har fått bäst i test i de flesta undersökningar och kan användas både fram och båkat och upp till de är 135 cm långa ungefär.
Kostade 3600 på barnens hus men hade man volvokort så kunde man köpa den på Bilia för 2700 kr istället!!
Bra deal för den som är ute efter nått liknande.
Volvokort kunde man teckna i butik och få rabatten på en gång.

Hoppas hoppas hoppas att han tycker bättre om denna stol!!!

Imorgon är det kardiologen på fm.
Så då håller vi tumnarna som vanligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar