lördag 25 juni 2011

Helluu

Idag vaknade man vid halv sex av att jag var törstig, hungrig och kissnödig.
Jossan vaknade fem sekunder senare av samma sak :)
Vi uträttade våra behov och lyckades somna om till nio.
Sen gav jag upp.
Var ju barnfri så jag borde förstås ha tagit sovmorgon men icke...

Emil var uppe betydligt längre än oss och var inte alls lika morgonpigg :)
Så jag och Jossan åkte hem till mamma, Raffe abstinensen var hög imorse kan jag medela!!
Vi har bara myst hela dagen, gått promenad i regnet, plockat smultron, fikat hos Morfar och spelat kort :)
Perfekt slappdag.
Kom hem precis igen och då fick börja städa direkt. Fattar inte hur vi beter oss för att få det så stökigt jämnt??
(Eller ja jag vet ju precis egentligen men förnekar det...)


Igår fick vi midsommar lunch hos Mamma och till och med jag fick i mig en sillbit även om den svaldes med extra mkt gräddfil ;)
Som tur var fanns det annat på menyn som en god lax och räk tårta/paj!!
Nubbe däremot klarar jag mig utan, huvaligen!

Sen vart det grill hos Niklas..
Cykeltur ner till björk för dans på bryggan. Jag tror jag dansade med alla grabbar i sällskapet ;)
Fick även en dans med min karl, det är inte ofta det inte..
Sen gick vi hem och gav upp och hoppade i säng :)
Kan inte bli mera midsommar än så.
Vi tog massa kort med Jossans systemkamera. Ska se om jag lyckas lägga beslag på de senare..


Kommer bli en tidig kväll idag, det är en sak som är säker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar