lördag 4 juni 2011

Pressar

Ligger och pressar som faen.
Skulle mer än gärna svalka mig grannens pool, men vi håller Raffe inne idag. Pallade han inte gårdagen lär definitivt inte klara dagens hetta.
Trodde aldrig jag skulle sägat men skönt att det blåser ;)

Emil grejar på tomten, fattar inte hur han orkar..

Jag kör papa roach på högsta volym och spelar spel ;)
I löv u iphone!!

Idag solar jag röven så inga bilder på mig.. Slänger upp en på älskot bara för att..


Jääävlar, moln!!

Jag bloggar för Emelie också som har glömt sin ifahone hemma. Hon har sån tur att hon är hos min granne, hennes svärmor och kan tänka mig att hon tagit ett dopp eller två ;)

Ikväll kör vi grillning hos oss igen.
Jag och Emelie ska dricka rött och grabbarna lerre. Äntligen, morsornas revench (stavas?)
Får se om Ingrid och Christian joinar!!
Man vet aldrig med dom, de kan dyka upp när man minst anar ;)

12 dgr till Jossan kommer, omg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar