måndag 27 juni 2011

Godkväll

Förstår att ni är ovana med detta slappa uppdaterande.
Har ingen stor lust för tillfället ;)

Midsommaren var skit bra.

I söndags så drog jag in och träna på förmiddagen med mamma och Jossan.
Mina sömndruckna armar ville diskutera det där med tidig träning.
Sen vart poolhäng hos grannen med Micke, Emelie och Clara, som för övrigt växer så det knakar :)
Efter ha nattat Raffe stack jag in till Linda :) hon har haft det lite blåsigt!!
Men hon säger det bäst,
Avoid the Drama

Idag invigde vi Emils första pappaledigdag med att packa väskan och gå ner till björk :)
Strandhäng!!
Underbart!!
Alla andra dagar är förstörda med läkartider, besiktningar och sånt ruuligt.
Så lika bra att passa på :)

Sen blidde det ett gympass på eftermiddagen.
Men det gick skit, kände mig som en gammal tant. Ingen kroppsdel ville jobba ihop med den andra.
Stel och ond överkropp efter igår dessutom.
Nickade till x antal ggr i bilen på vägen hem, farligt!!
Sjukligt trött.
Fick i mig och Raffe mat hemma sen deckade jag i sängen och kommer inte upp. Spääningshuvudvärk, yrsel från nacken. Får svimattacker när jag skulle gå och sååå trött.
Kunde inte hålla ögonen öppna :/
Vad för fel?
Undrar om nått hamnat i klämm i nacken?

Imorgon är det besiktning och Raffe ska vaccineras.
Håller tummarna för att han mår okej efteråt. Isåfall kommer Helen med familj över så drar vi till ulva för tisdagsträff och jordgubbsplockning :)
Men vi får väll se!!
sist var det ju febran..

Hoppas ni mår bra och är lediga nu när man njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar