måndag 13 juni 2011

Imorgin blir det nya tag!!

Nu har vi varvat ner här hemma och det är bara ångesten som hänger kvar i luften.
Har en klump i magen över att vi måste tillbaka. Mormor kom som en springande vit häst och lättade upp lite :) tack mamma!!

Raffe har skrikit till och från under resten av dagen men hoppas att en natts sömn ska göra susen.

Vi avbokar bollnäs trippen imorgon, gått åt en veckas energi redan nu..

Jag är så trött och less på det mesta.
Måste verkligen bestämma mig hur jag ska göra med min födelsedag.
Jag slår nog ihop kalasen för som det känns nu orkar jag inte med både och..

Det blir lite to much eftersom resten av helgen är uppbokad redan..

Som det ser ut nu blir det regn också :/
Typiskt!!

Skickar ett sms med vad som gäller imorgon så att ni vet!!!

Nu ska jag fixa med sittdelen till vagnen så vi kan ta en premiärtur imorgon :)
Tror han kommer älskat!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar