måndag 6 juni 2011

Dagen

Sveriges nationaldag spenderades alltså i den kungliga hufvudstaden ;)
Såg ej Till sveriges konung, men det ryktades att han höll till på skansen.
Själv hängde jag i kristinebergs slottspark, underbart med en " oupptäckt park". Vi och fyra familjer till kanske i en stooor park!!
Den låg väldigt när rå.. Lid.. Parken.
Kommer ej ihåg vad den heter med jag tror det är där summerburst är ;)
Stort jippo (va, ofta ordet jippo?) där iallafall!!

Imorgon blir det åter igen parkhäng :)
Fast i vasaparken i uppsala, lär bli en glass eller två på hugos ;)
Kaffe? Har jag tur kanske jag slipper ta med fika över huvudtaget.
DET GILLAS kan jag lova!!
Orka vara husmoderlig..
Det är mammagruppen vi ska träffa, så det ska bli kul..
Försöka hålla ihop lite under sommaren vore ju sköj!

Inte finns det nått att glo på heller..
BB i miss u!!

Peeeace.... ?

Ps. Har inte fotat på hela dagen, sääämst. Ska gott göras imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar