onsdag 15 juni 2011

Tjenis penis

Angående penis så glömde jag ringa urologen idag, jävlarns!!
Alarm tills imorgon, vad skulle jag komma ihåg utan alarm?? Inte mkt!!

Idag har vi brunchat med Anna, Tussie och Jossan hos Tussie. Vi hade tänkt sitta ute MEN det regnade ju.
Kollade på yr och de visade väder fram till nästa fredag (midsommarafton) och guess what ??
Det ska regna varenda jävla dag!!
Kul skämt!!

Sen åkte Jossan och jag till gränby en vända och shoppade lite till henne..
Önskade att jag vore snäppet rikare och kunde handla massa åt henne.
Hon är så fin i allt nämligen :)

Sen hade vi Farmor på besök på kvällskvisten.
Raffe fick inte sova förns sent ;)
Så får se när han vaknar imorgon!!

Imorgon ska jag handla lite tills på fredag. Har dock fortfarande inte bestämt vad jag ska servera.
Ska ju regna också, sämst!!
Då måste alla trängas inomhus, kanske inte blir så många ändå.. Vi får se!!

Tänkte ju ha liten tjejkväll först, men har dumpat den iden nu.
Då måste jag ju ha ett till kalas för familjen och jag orkar inte ha dubbla.
Drygt ju ;)

Så nu kör vi öppet hus på kvällen.
Kom och gå som ni vill!!
Välkomna :)

Nu ska jag hoppa i säng och skriva en inhandlingslista tills imorgon..
Måste handla redan imorgon då jag förmodligen kommer glömma meeer än hälften. Som alltid ;)

Tänkte köra på att lägga upp massa gott att grilla, så får man göra sina egna grillspett.
Svårt att blanda kött och typ grönsaker bara. Väldigt olika grilltid.
Förslag på kött???

Eftersom det inte är bestämda tider så får det bli plock efterätt också.
Lite goda frukter och bär tror jag allt.

Som sagt synd på det äckliga regn helvette :(

Åh glömde ju säga att jag fick en tudig födelsedags present av Tussie och Anna som tyvär ej kan närvara på fredag. Lite plantor och ansiktsbehandling. Perfekt :)
Tack snälla och grattis till mig i förskott, hehe!!

Blir så tomt utan bild, så jag gör som vanligt och slänger upp en bild på älsklingen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar