torsdag 30 juni 2011

Kiropraktor och picknick

Semestern fortsätter och vi njuter så gott vi kan.

Har uppdaterat släpigt på senaste, men har haft fullt med folk runt omkring mig hela dagarna. Tar mig inte tid då!!

Idag var jag till kiropraktorn igen, mkt behagligare denna gång.
Men en gång till nästa vecka innan vi har ett uppehåll. Måste tänka på att ibtr falla tillbaka med axlarna och stretcha bara. Observera BARA.
Inte så bara det inte.

Sen vart det stress promenad ner till stadsparken för mammaträff. Ruuligt!!
Gick från kungsPORTEN i denna värme. Svettig som aldrig förr kan jag medela ;)

Jag trängde mig ner på Elins filt, men borde ha hållt mig på min egen.
Spillde såklart ner den med både det ena och det andra. Raffe geggade ner Albins filt när jag tittade bort.
Typiskt mig/oss!!
Förlåt Elin!!

Det var så roligt när jag kom, såg en stooor klunga av barnvagnar på andra sidan. Gick inte att missa, hehe!!
Det var 15 barnvagnar + mammor, syskon och hundar :)
Om jag inte missat nån..

Hoppas att det blir lika många nästa gång :)

Här är Elin med Linnea och Albin.
+ hennes misshandlade filt..

Raffe vägrade sova och kom helt i otakt. Somnade när alla andra börja dra sig hemmåt. Har varit förjävlig att lägga nu ikväll också. Kuuul!!
Mitt tålamod är så otroligt låångt, har aldrig behövt öva upp när det gäller hans sovande.

Nu sitter grabbarna och tar en öl på altanen istället för att bege sig ut på en springtur, bra byte eller?

Apropå altanen så håller Emil på att grejar. Kan knäppa lite kort imorgon när vi städat upp. Nu ser det ut som en arbetsplats bara :)

Ska gå och tryna tiidigt idag.
Jossan kommer halv åtta imorgon så ska vi besikta hennes bil!!

Hoppas ni har legat och njutit hela dagen i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar