tisdag 28 juni 2011

Godmorgon

Sitter irriterad hemma och är sur över att jag och min karl aldrig kan tänka och planera på samma sätt.
Vi har ändå varit tillsammans i 5,5 år, när synkas man?
Man borde ju efter en viss tid tillsammans synkas. Vare sig man vill eller inte.
Jag har stressat arslet av mig hela morgonen för att vi skulle hinna åka tillsammans in till besiktningen, handla virke och vaccinering.
Nej men han söölade och gick ut och börja mäta hur mkt virke han skulle ha och grejade.
Nej då var hans plan att han skulle åka in och besikta, åka hem igen, vaccinering och sen handla virke.

Ja ni, som sagt när synkas man???
Eller kanske ska ge upp det där med att synkas och gå in mera på ämnet kommunikation, hehe va? prata?

Ja så nu sitter jag helt klar och väntar i princip.. Ja men det var ju kuul!!
Nu måste man ju göra nån nytta, städa typ. Usch, detta var verkligen en dålig plan..

Imorgon är vi kallade till kirurgen.
Det står inte vad vi ska göra där eller vad de gäller.
Det enda jag gissat på är att han ska kolla upp inför operationen med testiklarna.
Men som sagt, jag kanske blir chockad för jag trodde vi skulle träffa hans uroterapeut för detta.
De sa hon sist vi var där :/

Jaja, morgondagen får utvisa detta!!

Torsdag har vi planerat in en dejt med mammor från öppna förskolan i stadsparken. Det ser vi fram emot :)

Nej ska man rycka fram den där jävla dammsugaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar