måndag 13 juni 2011

Totalt urladdade

Shit pommes vilken morgon.
Av alla sjukdomar, undersökningar, Sprutor och mediciner vi har hållt på med på senaste tid så tog den här priset alltså. Fy fan, det var det värsta jag har vart med om.
Alla som har vaccinerat sina barn vet att de skriker som stuckna grisar.
Gångra det med tio och konstant i 45 minuter.
Nej fy fan!! Vet ni vad det värsta är..
De lyckades inte göra undersökningen.
Stort jävla misslyckande och allt kämpande i onödan.
Jag klarade 5, 10, 15 och 20 min sen brast det. Ville bara ta upp honom och gå därifrån, slå läkaren på käften och knäa sköterskan i magen..
Tårarna sprutade, har aldrig aldrig hört honom skrika så mkt. Han hade panik och det såg ut som han kämpade för sitt liv..

I början säger han ( läkaren). Det gör inte ont utan det är nog för att vi håller i hans ben som han skriker.
Sen i slutet var vi alla rörande överens om att han hade fruktansvärt ont.
Jävla mongo!!

Vi ska tillbaka dessutom, väntar på en ny kallelse. Läkaren måste ordinera smärtstillande/lugnande till nästa gång.
Kul!!
Att han hade så ont tyder på det som vi anade vid födseln att hans urinvägar är för trånga :/
Så än rullar sjukdomshjulet för oss!
Nu är vi less på riktigt, det var droppen med en förmiddag med ren smärta.
Nu har man ångest och dåligt samvete kan jag medela.

Hela familjen ligger i sängen. De andra två har somnat. Jag ska också power napa innan det blir storstädning :/

Älskade lilla vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar