måndag 6 juni 2011

Biggan

Wiiho Simon vann!!
Vad ska han göra nu?
Kan inte tänka mig honom i morgonsoffor och underhållningspogram. Harkel... Ja... Harkel!! Kanske när han är packad i ju för sig.. Hihihihihihi!! Puss och kram!!

Ska minst sagt bli spännande att se uppföljningen av hans "karriär" val ;)

Emil började nån teoei om att Peter jobbade för bigbrother, för han kunde inte förstå vilka som röstat på honom?
Han kom tvåa (?)
Teorin börjde växa starkt i min hjärna också ;)
Problemet är kanske att vi har varit lediga och "instängda" tillsammans ett par dagar.( vi skulle defintivt aldrig klara av bb.)

Igår var vi till örsa en sväng för Leo fyllde 4 år :) tiden går!!
Det vart både tennis och pizza, bra combo!!

Vi fortsätter på temat idag och drar till sthlm det där på H jag gaggat om Förut. Hornsberg sörrni ;)
Där blir det 5 års kalas för Raffes kusse... Det ryktas innergårds grillining och parkhäng och det är ju inte helt fel direkt. Vi ska inte vara där förns i eftermiddag så det är skönt att man inte behöver stressa iväg :)

Fick remiss från röntgen igår. Vi ska vara där 8 på morgonen, skämt eller vad? Jag som tycker vi är duktiga om vi kommit iväg runt 11..
Ser ej fram emot den morgonen överhuvudtaget :/
Då ska de spruta upp kontrastvätska i Raffes urinröra och röntga, låter väll trevligt???

Ralf ville absolut inte sova igår kväll, tror han inte ville missa BB finalen eller nått. Ägnade 1 timme på att lägga honom igår kväll. Så vakna han vid tio igen, skitpigg!! Som efter en dags powernap, då är man ju bra sugen på att börja om från början :/
Så han fick sova bredvid mig efter BB, karln han intog soffläge istället!!

Nej nu kör vi igång dagen tycker jag!!







Vi ligger i sängen och drar oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar