onsdag 22 juni 2011

The doom

Jaha nu ligger jag i sängen SOM VANLIGT. Har nattat min älskade som i 2 timmar drygt. Jippie!!
Ville verkligen inte sova idag men inte vara uppe heller :/
Till slut gav han upp i våran säng, vågar inte resa mig än, då vaknar han väll. Önskar att jag hade tvättat bort smink och bytt om så jag bara kunde slumra in nu.. Helt möör efter kiropraktorn.

Pallrade mig dit trots allt, mådde mkt bättre efter lite painkillers och en kopp kaffe men dagen gick åt pipan ändå, otippat!
Ska berätta :)

Skulle till kiropraktorn vid kraftkällan.
Det vet jag ju vart det ligger. Kom i god tid (hör och häpna)
Stannade vid kungsHörnet och packade ut vagn och en supertrött Raffe och han slockna direkt. Gick runt lite och prata med Tussie i telen. Sen inser jag att jag är fel... Vill inte väcka Raffe och var nästan lite sen nu istället. Slog upp på eniro och inser att jag har bråttom till kungsPorten. Varför så lika??
Powerwalk dit iallafall. Där stod Jossan och stampade, hon skulle ha Raffe medans.

Vad kiropraktorn skulle säga var inte helt oväntat. Jag är en vandrande katastrof helt enkelt.
Hon såg direkt att jag hade skolios (stavas?). Har anat det, men inte fått det bekräftat tidigare.

Allt var snett och vint, hon började med armbågen. Inte så farligt!
Nacken, började grina av nån anledning. Hon fick verkligen vålda loss dom, inte ont men obehagligt!!
Sen mitten på ryggen vid skoliosen, svanken och fötterna.
Hela jag kände det som :/
Usch måste verkligen träna ordentligt så inte skoliosen blir värre och skaffa nya ilägg.
Aaaah!! Det får bli i höst!!
Ska tillbaka nästa vecka igen för nästa omgång stryk. Mmm naajs!!

Tabbe 2- glömt plånboken hemma.
Tack och lov att Jossan var med :)

Tabbe 3
Skulle möta upp Emil och ta hans plånbok och han skulle ta Raffe hem och jag handla..
Vi skulle mötas uppe på statoil vid bärbyleden. Tänkte att jag tar E4 runt för att slippa rusningen i stan. Inser panikartat i sista rondellen på kungsängsleden att jag ligger i höger fil, den går visserligen ut på E4 men åt fel håll :/
Med en stor lastbil på vänster sida och massa bilar bakom har jag inget val.
HALLÅ Knivsta!!! En jävligt ofrivillig resa till knivsta fram och tillbaka, wiihoo!!
Med Raffe som äälskar att åka bil :)
Fick sjunga broder Jakob och skaka på en skallra hela vägen. KUL!!
Dessutom en irriterad karl som stod och väntade..
Som tur var kunde han gå in och beställa en korv. Det hjälper mot det mesta gällande honom.

Tabbe 4
Kom i sån fiiin tid ut mot 55 vid librobäck att där satt jag fast i kö bra länge..

Tabbe 5
Skulle hämta ut p ringar på apoteket.
Stort behov av dem snarast.
Legitimation?
Hemma i min plånbok!!!
Det löste sig ändå, tack och lov!!!

Efter det har jag tagit det lugnt!!!

Vad skulle jag vara utan min familj?
Skulle jag överleva?
Tror fan inte det!!!

Tack och godnatt!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar