onsdag 22 juni 2011

Hallåhallå

(som vanligt publicerat i efterhand. Fattar inte vad som blir fel. Detta skrevs igår morse)



Ja ni igår så vart det kardiologen på fm.
Allt såg ut som vanligt, hålet ligger runt 3 mm, vänster kammare lite förstorat och lite flåsigt.
Så vi kör på med vätskedrivande och ska nu inte ses förns i september, gooosh!! Skit långt dit, Raffe kommer vara runt NIO månader.
Shit!

Sen for vi hem och gjorde barnmat och jag drog in och tränade med Mamma och Jossan när Emil kom hem.
Har fått mig ett schema fram till v.29,
Har tyvär inte sett det än ;)
Men som jag har fattat är det basövningar på gymmet varannan dag och kondition där i mellan..
Ojoj, nu gäller det bara att följa det också ;)
Fast gymmet är inga problem det är iallafall roligt, värre med springningen.
Är fruktansvärt dålig på att springa.
5 km luffsande är typ max just nu.
Å då menar jag lufsande verkligen, hehe!!

Har skitont i halsen också, har haft det ett par dagar. Skit irriterande bara, det bryter inte ut i feber eller nått som får en lite mer sjuk. Det är godkänt att ligga på soffan sjuk. Utan det är bara ont i halsen och att man känner sig lite svag i kroppen.
Nej, nicht ruligt!!

Nu ska jag röja undan här hemma, sen ska jag ut på prommis.
Min älskade lilla son har skitit ner våran säng igen. Så den måste saneras :/
Alltid våran säng också, det går ju annars lite fortare att sanera hans. Den är ju liiite mindre!!

Sen idag ska jag till laserkliniken och kolla upp allla leverfläckar. Har typ lite ångest över att det kostar så mkt.
Men jag behöver ju verkligen göra det.
Läkaren gav ju mig sina rekomendationer att kolla upp dom.
I ju för sig var det samma läkare som missade mitt gallanfall mitt i ett gallanfall och gulsoten. Även fast alla andra såg det :/
Öhm, ja nu vart det ju inte bättre.
Varför ska det vara så dyrt, Minst 1800:- plus 200 för varje man vill ta bort typ.
Ojojoj!! Jag har väl en 45 olika kandidater ;)

Äh dags att sätta fart.
Uppdrag sanering ar startat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar