torsdag 9 juni 2011

När de såg på varann...

Idag kom Jossan hit på förmiddagen, förstår inte hur vi ska hinna prata i kapp :) kommer ju hela tiden nya saker att prata om också.
Dessutom hålla fokus genom hela samtal när man har en 6 månaders..
Ni vet, inte helt lätt.

Idag stod ju öppis på schemat, sista gången innan sommarlovet så vi ville sjunga lite kände vi. Men jag tog med mig Jossan ;) så vi sjöng om vartannat.
Men det var så sjukt varmt där inne, luften stod helt stilla. Mådde dåligt, svettades som en galning så vi vart inte långvariga. Gick till lindex och kikade lite och till maxi och köpte viktiga saker så som jordgubbar, kesella och choklad ;)

Poletten har inte trillat ner än att Jossan är hemma. Att jag numera bara kan ringa henne. Hon ska dessutom vara ledig det mesta av sommaren..
Känns så jävla bra :)
Varför tog jag inget kort idag heller?
När de träffades äntligen, Raffe och hon.. Illa!!
Imorgon blir det garanterat photoday!!

Idag skulle man tränat också, men mitt pass är flyttat till tisdagar :/
Får bli en runda ikväll istället.

Nån mer än jag som tycker det är lite småcreepy att springa i en skog, med hög volym i lurarna, så att man inte hör något runt omkring sig.
Även fast det är ljust??

Det är bra med långa ben ibland ;)
Ligger på sängen och vaggar just nu!!

Ps. Glömde säga att Jossan var sjukt snygg också!! Avis, javisst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar