lördag 18 juni 2011

The birthday

Gårdagen nu då :)
Jag hade så fullt upp att jag inte tog något kort. Bläää!! Det var inte ok!!

Började med att röja runt, städa, putsa och feja. You name it!!
Fruktansvärt oeffektivt, så när Emelie kom stod jag fortfarande i städoutfitten och sprang fram och tillbaka..

Fick på mig lite kläder till slut.
En blå långklänning faktiskt,
oh my JA jag hade klänning.
Det gick jätte bra. Jag överlevde :)

Vi åt lite grillspett med blandade grönsaker, kött och korv och lite gubbar, melon, kiwi, hackad choklad, vanilj kesella. Mmm och det finns kvar!!
Vi fick sitt inne och mysa i vardagsrummet hela kvällen, så nu nästa år vill jag ha sooolsken tack!


Fick fantastiskt fina Presenter.
Alla tyckte att jag var värd lite lyxigheter :) tack tack tack!!
Ni är så fina allihop.

Vet inte vad mer jag ska säga men jag är heelnöjd!!!

Jag fick ett körsbärsträd som vi ska plantera nu tillsammans med lite annat som behöver lite omskötsel.

Sen hoppas jag på att det blir lite "stabilare" moln på himlen så vi kan åka till cruise arounds träff.
Man vill ju stödja dem första gången och allt :)

Hejhopp nudå!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar