söndag 12 juni 2011

Hahaha

Jag måste dela med mig av denna händelse. Trots att det är så pinsamt för mig ;) men jävlar vad jag garva. Hoppas ni förstår hur kul det här var!!

Vi har precis börjat joggat. Jag känner hur skitnödig jag är. Typiskt!
Säger detta till Jossan, såklart ;)
Springer en stund till i skogen...
Håller inne lite fjärtar...
Snubblar på en gren och flyger frammåt. Gör allt för att rädda mig från ett fall. Medans jag vevar med armar och ben låter det prutt, prutt, prutt, pruuuuuutt.
Vi börjar asgarva!
Till råga på allt hade jag en bandeu topp under tröjan som åker ner till magen av allt flaxande och var bara tvungen att visa detta för Jossan men jag garvar så mkt att jag inte kunde prata. Så jag bara drar upp tröjan och visar vad som hänt. Normalt??
Nej men jävlar så roligt det var.

Det är en Erngrenare på jogging tur det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar