torsdag 23 juni 2011

Midsommar uppladdning

Gör som de flesta och laddar inför imorgon :)
Vi har städat (extremt snabbt), färgat hår (samma som innan), provat outfits (misslyckade med mina inköp idag),
Gått 6km (i leran i skogen)..
Nu är det bara att plocka blommor, packa Raffes sov väska, faktiskt bestämma mig vad jag ska ha på mig, duscha, klippa Emils hår, sova och sen är midsommarafton.

Planen ser ut som den
att vi ska åka till mamma och pappa,
kanske äta lite lunch,
ner till hagby kyrka för picknick i det gröna- (tradition)
Raffe stannar hos mormor,
vi ska äta middag hos Niklas med massa vänner,
sen cykla ner till björk,
dansa styrdans till Söderbergz (??)

observera att de spelar på Stora Scenen.
Äh va som om det fanns en liten?

Hoppas som alla andra att vädret tillåter dessa planer.

Så nu vet ni det!!!

Dagen i övrigt har vi spenderat inne på gränby, som resten av Uppsala.
Vi var där i god tid som tur var...
Hann till och med luncha på fågelsången utan att omringas av 75 pers, wiihoo.
Dock bittra obefruktade 30 åringar som har en fobi för barnvagnar, stå i kö och flytta på sig när man ska fram.

ATTITYD!!!!!!
Usch!!!!!!!






Lilla älsklingen!!
Vill bara medela att han satte ner händerna på foten och log fint när jag sa att han skulle posera :)
Världens bästa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar