torsdag 2 december 2010

The D-day

Jaha, nu var den här. Dagen som vi väntat på sen vi plussade i April. Sjukt att det går så fort egentligen.
Då var jag så upprörd över att man är gravid i NIO månader, en evighet kändes det som.
jag tyckte att 6 månader verkade mera lagom, haha!
Nu är det mera spännande, för varje dag som går nu så ökar chansen med typ 10 % att han faktiskt måste komma ut, vare sig han vill eller inte. Jag och min statistik alltså ;)

Funderar på om vi ska köra en liten vadslagning, jag håller ju på 6 december alltså natten mellan söndag-måndag. Emil tror/trodde att han skulle komma prick idag.
Tussie hoppas på sin födelsedag den 8 december.

Några gissningar?
Om vi går förbi söndag, då blir det fan lucia jag håller på!

Idag ska jag försöka städa IGEN, kanske ska putsa fönstrena för att få fart på det hela också!

2 kommentarer:

  1. jag tror bebben kommer börja imorrnkväll och sen komma på lördagmorgon :)

    så den 4:e gissar jag! hihi

    SvaraRadera
  2. Jag tror måndag den 6 december! :) åh, vad jag längtar! Tänk om max två veckor är ni mamma och pappa på riktigt! PUSS

    SvaraRadera