tisdag 7 december 2010

Tvivlar

Godmorgon, Ingen bebis här inte. Börjar tvivla på att jag har nånting i magen, kanske bara är skengravid? Vem vet? Verkar ju inte vilja komma ut nått iallafall :P
Jag säger som Viktoria, det är lika bra att sälja vagnen. Ungen komma ju kunna gå när han kommer ut.
Kommer förmodligen ha mustach och röka pipa och säga hej Mamma och Pappa det första han gör också.

Haha, jag är inte så deprimerad som jag låter är bara smått irriterad. Blir avundsjuk på alla som får föda nu i dagarna (hänger på familjeliv). Vill också träffa min lilleman.

Ska göra mig vacker och bege mig inåt staden idag också, lika bra att få alla julklappar överstökade nu när man ändå bara går och gör NADA. Ska hitta på nån födelsedagspresent till Terror också...
Undrar som flundran vad man ska hitta på?? Snacka om att man får brainstorma mycket i dessa tider.

Jag önskar mig bara att min snälla söta och helt underbara bebis vill komma ut. Helst idag, helst nu.
Ja imorgon gör ju ingenting bara jag kan få ha lite värkar idag så jag vet att det är på gång.
Är det för mycket begärt?


Fy fan vad tjatig jag är, jag vet. Förstår om ni vill skjuta mig eller åtminstone gaffatejpa fast mig på en stol.
Tänk dig att vara min sambo. KUL!
MEN VAFAN SKA JAG GÖRA DÅ?
HAR EN 4 KILOS BEBIS I MAGEN SOM INTE VILL KOMMA UT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar