måndag 13 december 2010

awesome

jeeey, fick en tid på Torsdag :) På bedömningen alltså.
De är dom som bedömmer om man NÄR ska bli igångsatt! Om man blir det!
Det var därför det var så viktigt att få tid där så fort som möjligt, så att man inte ska vänta på den tiden.
Sen vänta på tiden för igångsättning :/

Som ni märker är jag totalt inställd på igångsättning.
Jag hoppas så klart så inni bängen att han vill komma ut före.
För det är mardröm att behöva vandra runt på BB från start till slut.
Just därför är det lika bra att jag börjar förbereda mig redan nu.

Idag har jag inhandlat julgodis stuff, så imorgon har jag baking time här hemma :)
Allt för att dagarna att gå! Om nån är ledig så är ni hjärtligt välkomna att deltaga!!

2 kommentarer:

  1. Vet du Frida?
    Jag tror att lillen i magen kommer ut innan igångsättningen! Det var bara en feeling jag fick!

    Vi längtar så att få se honom! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vågar inte hoppas :)
    Men det brukar ju göra det för de flesta!

    vem kunde tro att det skulle bli en julbebis, eller såhär nära iallafall!

    SvaraRadera